lauantai 23. huhtikuuta 2022

Lohdutusta - Rakkautta

 Mun mieheni sanoi, että hän pitää mua kädestä kiinni ja tehdään yhdessä se juttu, jota jännitän.

Mä oon ihan mahdoton väliin näissä mun sos jännittämisissäni ja peloissani. Ne pitää musta niin lujasti otettaan. Altistumisharjoituksia on vuosien mittaan ollut jos jonkinlaisia.

Muistan, kun nuorempana olin harjoittelemassa päiväkodissa koulunkäyntiavustajalinjalla, niin siellä myös lastenhoitaja sanoi, että "Jännitetään yhdessä."

Mutta, tämä on mun arkea. En toki joka päivä tästä onneksi kärsi ja oon pystynyt monta kertaa nauttimaankin elämästäni.

Sitten mä vielä oon mennyt aika monta kertaa epämukavuusalueeni ulkopuolelle. Ja jokin mua vetää tiettyihin juttuihin, jotka ovat itselle helposti superjännittäviä.

Olen saanut lahjaksi rakastavan ja huolehtivan aviopuolison. Sen huomasi jo alkuaikoina, mutta ei voinut millään etukäteen tietää, että kesällä tulee jo 17 vuotta naimisissa oloa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti